Wniosek o udzielenie pomocy zdrowotnej dla nauczycieli
Pomoc zdrowotna dla nauczycieli realizowana jest przez Starostwo Powiatowe w Turku, począwszy od 1 stycznia 2025 roku.
Jest kierowana do nauczycieli czynnych, nauczycieli emerytowanych i rencistów oraz do nauczycieli przebywających na świadczeniach kompensacyjnych, którzy są lub byli zatrudnieni w szkołach i placówkach prowadzonych przez Powiat Turecki.
Poniżej znajdują się dokumenty niezbędne do poznania zasad przyznawania pomocy zdrowotnej, procedury składania wniosku i innych dokumentów, terminów, rodzaju i sposobu otrzymania przyznanej pomocy.
Dodatkowo zamieszczone zostały również przykładowe wzory wniosku i załączników do wniosku. Można wykorzystać je do złożenia wniosku, pobierając w wersji cyfrowej, otwartej i pozwalającej się edytować (pliki w formacie docx).
Pełny opis procedury składania wniosku o pomoc zdrowotną dla nauczycieli znajduje się na stronie Biuletyny Informacji Publicznej Starostwa: https://bip.powiat.turek.pl/procedury/17/77/Wniosek_o_udzielenie_pomocy_zdrowotnej_dla_nauczycieli/https://bip.powiat.turek.pl/procedury/17/77/Wniosek_o_udzielenie_pomocy_zdrowotnej_dla_nauczycieli/
Pliki
- Uchwała Rady Powiatu Tureckiego ws. określenia rodzajów świadczeń przyznawanych w ramach pomocy zdrowotnej dla nauczycielom
- Regulamin przyznawania pomocy zdrowotnej dla nauczycieli korzystających z opieki zdrowotnej
- Uchwała Zarządu Powiatu Tureckiego ws. wsparcia procesu składania i rozpatrywania wniosków oraz przekazywania świadczeń
- Wniosek o przyznanie świadczenia z Funduszu Zdrowotnego Nauczycieli (doc)
- Oświadczenie o sytuacji materialnej nauczyciela (doc)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (doc)
- Klauzula Informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych (doc)
- Wniosek oraz załączniki do uchwały Zarządu Powiatu Tureckiego